Виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника
Коли допускається виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника?
Виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника має місце, коли необхідно замінити працівника, тимчасово відсутнього через хворобу, відпустку, відрядження та з інших причин, коли за ним зберігається місце роботи (посада). Додаткові функції з виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника покладаються наказом керівника на конкретного співробітника того ж підприємства за його згодою. Ці обов’язки він виконує разом зі своєю основною роботою,
обумовленою трудовим договором протягом робочого дня (робочої зміни), з урахуванням нормальної тривалості робочого часу, встановленої КЗпП. За додаткове навантаження з виконання обов'язків тимчасово відсутнього співробітника працівнику здійснюється відповідна доплата. Конкретний розмір і умови введення доплати своїм працівникам підприємство встановлює в колективному договорі.
Головний спеціаліст з питань правової роботи
юридичного департаменту апарату ФПУ,
який працює в Миколаївській облпрофраді Подимова О.Г.