Оплата праці відрядженого у вихідний день
Пунктом 10 Загальних положень Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженої наказом Мінфіну України від 13.03.98р. №59 (в редакції наказу від 17.03.2011р. №362), встановлено: якщо працівник спеціально відряджений для роботи у вихідні або святкові й неробочі дні, то оплатка за роботу в ці дні здійснюється відповідно до чинного законодавства. Те, що працівник під час відрядження має виконувати певні службові завдання у вихідні, святкові чи неробочі дні, має бути зазначено в наказі.
У випадку, коли працівник у вихідний день лише вибуває у відрядження, йому після повернення з відрядження в установленому порядку надається інший день відпочинку (п.11 Загальних положень Інструкції).
За матеріалами газети «Праця і зарплата», № 5 від 4 лютого 2015р.