Актуально
До уваги членських організацій облпрофради! Шановні спілчани! З 3 квітня 2023 року апарат Миколаївської обласної ради профспілок працює в офісних приміщеннях Будинку спілок облпрофради. При необхідності можна звертатися: - з загальних питань до голови облпрофради Онищенко Любові Миколаївни за тел. 050-175-57-66; - з організаційних питань до завідувачки відділу з організаційних питань облпрофради Євстаф’євої Наталії Петрівни за тел. 068-100-12-10; - з питань трудового законодавства до завідувачки відділу з правової роботи Чернової Олени Вікторівни за тел.096-043-73-84. |
Пенсійне забезпечення у разі втрати документів
З 05.09.2017 набрали чинності спільний наказ Мінсоцполітики України та Мінфіну України і постанова Правління Пенсійного фонду України, якими затверджено зміни до Порядку отримання з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків даних про заробітну плату (дохід) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату, затвердженого спільним наказом Мінсоцполітики України, Мінфіну України від 28.03.2016 № 305/392 та постановою Правління Пенсійного фонду України від 28.03.2016№ 6-1.
Змінами, зокрема, передбачено, що інформація, яка передається, обробляється з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних» і використовується Пенсійним фондом України виключно з метою призначення пенсії у разі втрати документів про нарахування та виплату заробітної плати (доходу), не може бути передана третій стороні, якщо інше не передбачено законом.