Громадський університет правових знань продовжує роботу

1__1.jpg

24 травня 2017 року, в рамках Угоди про співпрацю між облпрофрадою та відділенням НСПП в Миколаївській області, було проведено тридцять сьоме заняття Громадського університету правових знань на тему: «Основна вимоги організації роботи із зверненнями громадян». Учасниками заняття стали представники обласних галузевих профорганізацій: охорони здоров’я, освіти та науки, суднобудування, держустанов, житлово-комунального господарства, торгівлі та інші.

 

Засідання Громадського університету розпочалось вступним словом начальник відділення НСПП в Миколаївській області Оксани Євченко, яка зазначила, що майже кожна людина у своєму житті стикалась із проблемою звернень до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, навіть до начальника ЖЕКу.  Мова йде про офіційне звернення для вирішення того чи іншого питання. Навіть, якщо людина ознайомиться з Законом України «Про звернення громадян», все одно в неї залишиться багато питань і безліч практичних нюансів, які просто неможливо всі знати. Тому актуальність цього заняття є беззаперечною.

2__2.jpg

Любов Онищенко, заступник голови облпрофради, також відзначила актуальність теми заняття та звернулась до профактиву з проханням висловлювати пропозиції до плану роботи Громадського університету на ІІ півріччя 2017 року, пропонувати цікаві та актуальні теми семінарів.

Оксана Костирко, головний спеціаліст відділу роботи із зверненнями громадян апарату Миколаївської обласної державної адміністрації, ознайомила присутніх з історичними передумовами виникнення та становлення механізму звернення громадян, а також нормативно-правовою базою, яка регулює дане питання. Виступаюча наголосила, що Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян » щодо електронного звернення та електронної петиції» від 2 липня 2015 року № 577-VIII вводяться нові поняття: телефонна «гаряча лінія», електронне звернення, електронна петиція. Крім того створено єдиний інформаційний веб-ресурс звернень громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування http://z.gov.ua/ Присутні також дізналися про особливості електронних звернень та вимоги до них.

3__3.jpg

Оксана Костирко підкреслила, що головноюметоюроботиіз зверненнямигромадян євирішенняактуальних проблем як територіальноїгромади в цілому, так ікожного громадянина, який звертається за допомогою чи консультацією. Виступаюча детально розкрила види звернень громадян, строки їх розгляду, окремо зупинилась на депутатських зверненнях та запитах. Також присутні дізналися про відповідальність за порушення права на інформацію та права на звернення, що передбачена ст.212³ Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Учасники заняття мали змогу задавати питання та отримати вичерпні відповіді, а також індивідуальні консультації. Крім того серед учасників Громадського університету був розповсюджений буклет з теми заняття.

Відділ облпрофради

з соціально-економічних питань